fredag 10. juni 2011

Norsk

Jeg ser at når jeg startet denne bloggen i september i 2008 var min intensjon og starte en ny trend med blogging på norsk (vel, jeg sier trend, jeg mener selvsagt for meg selv). Min blogg har vært mitt fristed, der jeg skriver hva faen jeg vil (unnskyld språket), og som egentlig ingen leser bortsett fra et par utvalgte venner. Etter gårsdagens ggdo har jeg forsåvidt lyst å stikke hodet mitt litt mer frem i bloggverdenen og i hodet mitt kverner en del ideer til blogginnlegg på norsk.

Så, det store dilemmaet. Hva gjør jeg med alle blogpostene fra tidligere. Hvis jeg nå skal begynne en litt mer "seriøs" blogg om du vil kalle det det, hva gjør jeg med alle mine akk så depressive og trasige tidligere innlegg -burde jeg slette dem? Et definitivt nei runger innvending, men samtidig ønsker jeg strengt tatt ikke at alle mine nye eventuelle lesere skal lese seg tilbake på alt det negative som har vært. Kanskje en lock på gamle innlegg hadde vært et alternativ, eventuelt bare en flytt til ny lokasjon.

Jeg må ærlig innrømme at å relokalisere bloggen min egentlig ikke er et alternativ. Jeg LIKER Anintua navnet, og jeg LIKER at jeg kan blogge på den platformen jeg er på. Hvorfor endre noe man liker? No reason!

Jeg må vel i tenkeboksen på det her... en eller annen løsning må vi vel få til.

The hardships of being whiny I say!
xoxo
M

3 kommentarer:

Cass sa...

Har blogspot en funksjon der du kan låse utvalgte innlegg (kan gjøre det på LJ) slik at kun du har tilgang til dem? Da slipper du å slette gamle tanker :)

Anonym sa...

ikke slett. Men lås, sånn som Cass foreslo. Hvis ikke burde du ihvertfall eksportere alle til dataen din så du beholder ti år med tanker.

Anonym sa...

Det er noen år siden jeg brukte blogspot, så jeg aner ikke noe om funksjoner, men det Cass sier høres bra ut. Hurra for innlegg på norsk :)